Onko sinulla kysymyksiä tai tarvitset apua? Ota yhteyttä puhelimitse, sähköpostilla tai täyttämällä alla oleva yhteydenottolomake niin autamme sinua. Jos haluat kysymykseesi pikaisen vastauksen, katso ensin kysymyksiä ja vastauksia.

 

Huomioithan, että emme anna asiakaskohtaisia tietoja sähköpostin tai yhteydenottolomakkeen kautta tulleisiin kyselyihin mm. pankkisalaisuuden vuoksi. Sähköpostitse vastaamme vain yleisiin kysymyksiin. Jos sinulla on kysymyksiä säästötiliisi liittyen, ole hyvä ja ota yhteyttä henkilökohtaisesti puhelimitse. 

 

AUKIOLOAJAT

Ma - Pe 08.00 - 16.00

 

PUHELIN

Säästötili: 0206 90591

Lainat: 0206 90681

(puhelu maksaa vain normaalin mpm/pvm-maksun)

 

OSOITE

TF Bank AB, Suomen sivuliike

Postiosoite
PL 5600
00002 Helsinki

Katuosoite
Keskuskatu 6 B
00100 Helsinki
(Osoitteessa ei asiakaspalvelua)

 

SÄHKÖPOSTI

info@tfbank.fi

YHTEYDENOTTOLOMAKE

VIESTI LÄHETETTY

Kiitos viestistäsi. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Jokin meni pieleen...

Valitettavasti viestin lähetys ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@tfbank.fi

Haluamme tarjota asiakkaillemme hyvää palvelua ja kehittää toimintaamme asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Jos kuitenkin olet tyytymätön palveluumme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tapauksen.

Mikäli et ole tyytyväinen antamaamme vastaukseen, voit ottaa yhteyttä seuraaviin ulkopuolisiin, pankista riippumattomiin tahoihin:

  • FINE- Vakuutus ja rahoitusneuvonta neuvoo pankkiasiakkaita ongelmatilanteissa ja selvittää heidän valitusasioitaan. Neuvontatoimiston yhteydessä toimii Pankkilautakunta, joka antaa ratkaisusuosituksia. www.fine.fi
  • Kuluttajariitalautakunta voi antaa ratkaisusuosituksen kuluttajan ja elinkeinonharjoittajan välisestä erimielisyydestä, joka koskee kulutushyödykkeen kuten rahoituspalvelun hankintaa tai liittyy kulutushyödykesopimukseen. www.kuluttajariita.fi
  • Voit myös ottaa yhteyttä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaoikeusneuvojalta saat maksutta opastusta ja sovitteluapua riitatilanteessa. www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta