Onko sinulla kysymyksiä tai tarvitset apua? Ota yhteyttä puhelimitse, sähköpostilla tai täyttämällä alla oleva yhteydenottolomake niin autamme sinua. Jos haluat kysymykseesi pikaisen vastauksen, katso ensin kysymyksiä ja vastauksia.

 

Huomioithan, että emme anna asiakaskohtaisia tietoja sähköpostin tai yhteydenottolomakkeen kautta tulleisiin kyselyihin mm. pankkisalaisuuden vuoksi. Sähköpostitse vastaamme vain yleisiin kysymyksiin. Jos sinulla on kysymyksiä säästötiliisi liittyen, ole hyvä ja ota yhteyttä henkilökohtaisesti puhelimitse. 

 

AUKIOLOAJAT

Ma - Pe 08.00 - 16.00

 

PUHELIN JA FAKSI

Puh: 0206 90591

(puhelu maksaa vain normaalin mpm/pvm-maksun)

 

Faksi: 0800 411144

 

POSTIOSOITE

TF Bank AB, Suomen sivuliike
PL 5600
00002 Helsinki

 

SÄHKÖPOSTI

info@tfbank.fi

YHTEYDENOTTOLOMAKE

VIESTI LÄHETETTY

Kiitos viestistäsi. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Jokin meni pieleen...

Valitettavasti viestin lähetys ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@tfbank.fi

Haluamme tarjota asiakkaillemme hyvää palvelua ja kehittää toimintaamme asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti. Jos kuitenkin olet tyytymätön palveluumme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tapauksen. Mikäli et ole tyytyväinen antamaamme vastaukseen, voit saada henkilökohtaista neuvontaa, ohjeita ja sovitteluapua kuluttajaneuvonnasta. Kuluttajaneuvoja voi auttaa myös valituksen tekemisessä kuluttajariitalautakuntaan (KRIL), joka on puolueeton ja riippumaton ratkaisuelin. Lautakuntaan valittaminen on maksutonta.

 

Kuluttajaneuvonta

Kuluttajariitalautakunta (KRIL)